Gravemaskin Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Quattro uten tvil. ikke finn på å kjøpe uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis du bare skal ha s3grillen så er det bare å bytte den ut med den originale.. S3 grillen er større enn a3 grillen og passer derfor ikke inn i original a3 fanger. Rieger fangeren er derimot laget for å passe s3 grillen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ja vett det. Men jeg tenker på å kjøpe den grillen du har f.eks, er jo en s3 look grill. må du ha en orginal a3 grill eller en s3 grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ja vett det. Men jeg tenker på å kjøpe den grillen du har f.eks, er jo en s3 look grill. må du ha en orginal a3 grill eller en s3 grill? Grillen som passer jeg har og passer i Rieger S3 look fangeren er en original s3 grill (ikke s3 look grill). Denne passer ikke rett inn i a3 fangeren desverre. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=120 Skjønte jeg spørsmålet rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Grillen som passer jeg har og passer i Rieger S3 look fangeren er en original s3 grill (ikke s3 look grill). Denne passer ikke rett inn i a3 fangeren desverre. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=120 Skjønte jeg spørsmålet rett? Trodde den passet rett inn på en a3 jeg... den originale grillen.. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Trodde den passet rett inn på en a3 jeg... den originale grillen.. Du kan jo prøve, men mener den er endel større så du vil gjerne få litt problemer med å få det pent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Du kan jo prøve, men mener den er endel større så du vil gjerne få litt problemer med å få det pent.. ok, da droppet jeg det:thanks så på bildene av bilen din... fin bil forresten... men hvor har du fått tak i s3 bakfangeren??? den vil jeg ha... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ok, da droppet jeg det:thanks så på bildene av bilen din... fin bil forresten... men hvor har du fått tak i s3 bakfangeren??? den vil jeg ha... Ebay.de ;) OG TAKK FORESTEN=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ebay.de ;) OG TAKK FORESTEN=) Vanskelig å montere eller? er det originaldel? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Vanskelig å montere eller?er det originaldel? Er originaldel ja. Passformen er ikke 100% siden det er bredere bakskjermer på S3 enn a3 men det blir likevel gankse pent som du kan se ut ifra bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Er originaldel ja. Passformen er ikke 100% siden det er bredere bakskjermer på S3 enn a3 men det blir likevel gankse pent som du kan se ut ifra bildene. Ok, du kunne ikke tatt en nærbilde så jeg kunne sett ordentlig? er litt vanskelig å se på bildene dine. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ok, du kunne ikke tatt en nærbilde så jeg kunne sett ordentlig? er litt vanskelig å se på bildene dine. Hehe. Neste gang jeg vasker bilen (i dette været kan det ta en stund:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehe. Neste gang jeg vasker bilen (i dette været kan det ta en stund:P) Det hadde hvert fint... bilen trenger ikke være ren for min del... bare interessert i å se på det du mente ikke var 100%.... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Grillen som passer jeg har og passer i Rieger S3 look fangeren er en original s3 grill (ikke s3 look grill). Denne passer ikke rett inn i a3 fangeren desverre. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=120 Skjønte jeg spørsmålet rett? Okie. hvor kjøpte du s3 grillen din da? så når jeg ska ha en s3 look fanger som din må jeg også ha en s3 grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 nice. Ja quattro er tingen, har tenkt mye på det selv. Men hvordan fungerer haltech egentlig ? er det 50 / 50 fordeling, eller ?? Bare A3 og TT som har haltech, det er ikke 50/50, men kan variere, av og til, kanskje 100 % på bakhjula;) hehe.... A4, A6 og A8 har permanent 50/50 ( hvis vi skal se bort fra RS4 og sånt) Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg