hatsu Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 hahahahahh..... teknetium lykke til med å forme polyèn med varmluft eller ovn......du kan få lov til å se på no jeg har laget til neste streetmeet ...( hvis det blir i stor oslo området) du kan stå med varmluftpistolen innstilt med 4- 500 grader UTEN at den vil bøye seg ( 4mm) og fyrer du opp til 600 grader vil den først begynne å boble og misfarge men dden vil IKKE bøye seg....det er klart at du kan sette fyr på den men til å forme den må du nok til sofies minde og be dem stappe saken i ovnen der.... jeg husker ikke den riktige betegnelsen...men jeg må si at jeg har eksperimentert MYE med forskjellige materialer opp gjennom de siste 6-7 åra ( loony prosjktet) og Plexi er ikke det samme som den varianten jeg snakker om.:) skal du gjøre det den måten som du nevner her må du bruke 0,5 mm lexan eller annet polykarbonat... noe særlig tykkere enn 1mm vil du få store problemer med å forme.....been there... done that .....NO LUCK!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 det blir no slikt.. .( iallefall på en charade) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 dere kunne ikke ha lagt ut bildene av de lyktene som har vært i cola da, det hadde vært morro og sett Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Hehe, kanskje jeg skulle fikse meg hvite blinklys :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 detta var gamal post ja.. noen som linka til denne på irc, er dette mulig hvis glassa er gjennom farga? Bilen er golf3 med sånne gti/vr6 sota lykter.. Er det gjennom farga på den? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg