GGGolf Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ante ikkje kor eg skulle legge denne tråden, men eg lurer på kva dere har som erfaringer på kjøp på ebay? la oss sei i mitt tilfelle. eg vil kjøpe ein orginal corrado intercooler på ebay. den er utrulig rimelig, men vil det lønne seg i forhold til fraktkostnader? kor mykje koster det å få fraktet slik?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Bor du nærme sverige, så send den dit. Da Sverige er med i eu. Jeg betalte ca 700kr i frakt fra tyskland til sverige for bremser som veide 48kg, og 400kr for 2 kregningstag, 10kg? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg