VW G3 GTD Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 vi snakker 1,8 K-Jet GX; like bak syl nr 1 / 2 sitter det en føler på innsuget. den sitter ganske nært blokka, på innsuget, hva er dette slags føler? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 vakuum? hva med et bilde? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 vakuum? hva med et bilde? skal se hva jeg klarer å spinne opp ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Visst det er den som er rett bak på toppdekselet der, så er det en temp føler. Gir signal til vifta om det er veldig varmt rundt motoren, da vil vifta starte. Har samme føleren, men min er gåen...så den skal jeg skifte de nærmeste dagene. Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Visst det er den som er rett bak på toppdekselet der, så er det en temp føler. Gir signal til vifta om det er veldig varmt rundt motoren, da vil vifta starte. Har samme føleren, men min er gåen...så den skal jeg skifte de nærmeste dagene. okei, skal sjekke i morgen, glemte helt av i dag. må følge ledningene osv:) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg