Helt1 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hei, jeg lurer på om det er noen her som vet om det er noen bivirkninger ved å fjerne katalysatoren på min passat 97 1,9tdi. Innmaten skrangler no inni f.. så tenkte jeg bare sku kappe den opp å kaste innmaten langt avgårde..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 pappa hadde en 90mod, men det var itte disel. han tok ut innmaten av den ihvertfall, å det ble itte noe virkninger at han ;) Så vet du det ihvertfall:P Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 på diesel så vil det bare bli bedre. Man merker det bedre på dieselbiler da de yter fort mer nå de får pusta lettere ut av eksosen. Jeg har tatt katta mi på min passat (bensin) og det merket jeg. Se PasseLat tråden om du vil se bilder av det. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg