netwreck_ Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Selger et helt nytt og ubrukt xenon-kit! Settet er h7 6000k. Selges ettersom jeg handleet inn tre sett for og montere men i tåkelysene monterte jeg ikke ettersom jeg skal montere på IC foran og da blir det ikke plass til tåkelysene. Selges 1500kr eller høystbydende over! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 hvilket merke er det?? og hvor holder du til?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er av merket Tenon. Jeg har aldri hørt om merket før. Men de to settene som jeg har montert på bilen min fungerer utmerket nå. Jeg holder til litt nord for oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 oki. er det bi xenon?? ikke jeg som skal ha skjønner du:P fattern som vil ha:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 nei det er ikke bi-xenon. Er kun vanlig xenon til utskifting av h7pærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 SOLGT! tråd kan slettes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg