Larset Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hei, Har hatt problemer med vann i bilen,fiksa takluka var ok i noen mnd. Men nå er vannet tilbake,og det kommer ikke fra takluka. Noen som har en ide om hvor det kommer fra? Vannet havner under gulvteppet til bakpassasjeren på høyere sidea, altså der høyere bakpassajer har beina sine. Har også fått problemer med dynamoen, den lader .lader ikke,nå i kveld var batteriet tomt. Larset Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 hmm faktisk der fant jeg vann hos meg å:S men nå er det ikke noe der. og det har regna hardt. så hmm Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soloking Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Jeg har faktisk det samme problemet i min 240, bare på venstre side foran + bak. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 me2 foran på VENSTRE side hehe. et NYTT syndrom på 240.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 bak rute og front rute eller så kan det vere rust hull i torpedo veggenoppunder dashen i ut mot sidene Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soloking Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 var innom Volvo-verkstedet idag, de antok at det er dreneringskanalene under dørkarmene som er tette av sand,støv og skit. ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 jeg og har lekasje i min, pga, at takluken går ikke opp på venstre side, tror det er en klemme på vaieren til luka,noen som har har skiftet sånn før, my jobb??? noen som vet hvor slikt kan kjøpes separat, og ikke i sett til 1380kr slik som på volvo.. Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg hadde samme problemet... jeg staket bare opp drenerings hullene til kanalene og tok opp teppet og et stål brett under der.. Og tørket det skikkelig opp. Etter det har jeg ikke hatt noe fuktighet i bilen. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soloking Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Reply to killerfly:, Javel, skal prøve det samme i morgen! Håper det hjelper :) sOLOKING ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Gamle eieren til bilen min hadde samme problemet, han limte takluken med sikaflex men det lakk fortsatt. (dritt jobb å fjerne igjen) Problemet var en list på dørene som var skjeive etter noen har smelt igjen dørene og et eller ant har skjedd. Men når vi skifta de gummilisten var alt tett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Sjekka at alle orginale hull i torpedo veggen har tettningsplugger? Min manglet en da jeg fått en god del vann på venstre siden foran og bak i vogna mi. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg