theopelking Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 ødela min lumma fanger til min vectra a,i helgan så lurer derfor på om noen her har en,org fanger eller,styling fanger å selge meg.=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 har en orginal fanger til vectra a 92-95, hva gjorde du med den andre fanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har en original pre-facelift (<92) fanger i god stand, med netting (kan lett fjernes hvis ønskelig). Gi bud. Fangeren er den på Vectra'n til venstre. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 slags pris hadd dere tenkt for fangerne da? kom ned en bakke bil foran,så hadd dem kjørt forbi krysset så bremsa dem å begynt å rygg,kjørt feil vei dem da vett,jXXVLA polakka hehe så begynt jeg å skli mot bilen fikk akkurat,til å sving unna bila å traff betongkant greie.så sku dem ha peng for å vi hadd treff bila deres så dem,var ikke skader på min bil,så kom snuten da å ordna opp fant ikke skade på min bil på siden som dem påsto att jeg hadde trefft dem så ble fiksa på stedet,men en frontafnger mindre da=/ Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 sorry for rotete skrift Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 slags pris har dere tenkt for fangerne dere har til salgs a? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 bytte mot din gamle hvis det er noe igjen av den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 er igjen noe av denj jah hehe men knekt her å der Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 har du et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 kan sikkert bytte uansett. men hadde vært greit med bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Kom med bud på PM, du skal få den for en rimelig penge. Gitter kan medfølge montert hvis ønsket. God stand. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg