PrinsWilhem Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Skal skifte bremse klosser foran på min golf. Så tenkte jeg skulle kjøpe ventilerte skiver også.. Hjelper det mye med ventilerte skiver?? Blir jeg kvitt vingling? Hvis jeg kjører litt over fartgrensa :op og bremser hardt, vingler bilen litt fram og tilbake kjenner jeg.. Og åssen sitter bremse skiva fast? 4 skruer? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 hender bremseskiva er "løs" etter du har tatt av hjulet, bare med calipern rundt den, noen ganger sitter det en liten skrue for å holde den på plass der også. Hvis bilen vingler når du bremser hardt kan det jo hende at du har kast i skivene dine, ventilerte skiver leder varme vekk bedre, så de holder vel litt bedre ved hard kjøring Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg