civic type-r Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ja da kommer vinteren å da kan jeg hive vekk felga for i år, å derfor selger jeg disse for en latterlig bra pris.!! 4 stk er bellini bella hyper black felger fra pole position. 7*17 med et35 brukt 2 månder, ikke kant kjørt. Nye med dekk kostet disse 11000,- 4*100 / 4*114.3 4 stk 17" med ukjent et men er helt greie. litt små kant kjørt men helt rette. 4*114.3 Selger alle disse felga for 7000,- elle bud?! bilder: Må vekk nå! dekk medfølger på d ene sette.:mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Selger du alle samla eller? Er int. i di felga på nederste bilde.(bellini bella hyper black?) Om du kan sende dem.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 er de nede 4*100 passer, til en calibra eller? er intressert i de serru.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 er interisert i de FINE felgene som er nederst.. er de 4/100? hva er dekk dim? og pris da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 pm sendt til dere begge=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 jeg er int i de øverste sender du litt mer utfyllende info på pm? mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg