j3pp3nin4 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 jeg eier en 1986 toyota celica 2,0 gt....veit noen om hva slags turboer som er små nok til og passe til disse motorene og hvor jeg kan få tak i en?...ønskes kjøpt:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Spørs litt hvor mye hk du er på jakt etter. Ny eller brukt? Har en kkk 24 turbo som er brukt i fin stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j3pp3nin4 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har nå 170HK....tenkte på en turbo som lade såpass at jeg slipper og forandre på innmaten på motoren jeg har en 3S-GE motor med standar 150HK...fikk vite at jeg trengte en turbo som ladet rundt 0,4-0,6bar...veit du om noen som har en turbo som det til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j3pp3nin4 Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Spørs litt hvor mye hk du er på jakt etter. Ny eller brukt? Har en kkk 24 turbo som er brukt i fin stand. hvor mange bar lader denne turboen da?...jeg har regnet ut at jeg trenger ca 0,4 - 0,6 bar for og slippe og gjøre noe med motoren på bilen...men finner ingen som har en turbo til meg med den kapasiteten...veit du om noen hva slags turbo er kkk 24? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg