David_G Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 jo tengte at jeg sku prøve å få noen til og modde litt på bilen min, men åssen e de best og ta bilde? lissom hva e de beste underlage? feks asfalt? tenkte at jeg sku fått modda på andre felger og senk så da e de kanskje kurrant med et slett underlag? og må bilde på felger mære i samme vinkel som bilen? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 :bump Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 skall den læggas ut der? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ja. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Nei. Det han spør om er om noken har tips til korleis han kan ta bra bilder, som i ettertid kan moddest. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Nei.Det han spør om er om noken har tips til korleis han kan ta bra bilder' date=' som i ettertid kan moddest.[/quote'] takk!:smilbmw: Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Å, sorry, min feil. Den beste måten er vel og bare ta et bilde fra sia eller noe siden du bare skal ha senk og felger, men hvis du skal har ny frontfanger for eksempel så kan det være lurt å ta bilde forran. Underlaget har vell ikke så mye å si men jeg vil tro at det er best med asfalt, og felgene må være i samme vinkel. Og bildet må helst være 1024x768 eller mer. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Å, sorry, min feil.Den beste måten er vel og bare ta et bilde fra sia eller noe siden du bare skal ha senk og felger, men hvis du skal har ny frontfanger for eksempel så kan det være lurt å ta bilde forran. Underlaget har vell ikke så mye å si men jeg vil tro at det er best med asfalt, og felgene må være i samme vinkel. Og bildet må helst være 1024x768 eller mer. hjertlig takk for svar.. dette hjelper meg endel.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg