Eirik99T Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har et openairfilter jeg ikke trenger. Det er ubrukt, og ligger fortsatt i eska, har blitt åpnet. ca 15cm høyt, og 16cm diameter. (Det blanke ser ut som krom, men det viser ikke så godt på bildene) 6 forskjellige adapterringer medfølger, så det skal passe nesten alle biler. Nypris 550. 400kr Kontakt meg på PM/mail. Frakta betaler kjøper. Siter 99T16 - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 tar det hvis du er interrisert i 400 ink. frakt?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik99T Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Har en annen interessert, men om jeg ikke får svar av han snart, går det til deg! ;) (Tror ikke det blir noe med ham) Siter 99T16 - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik99T Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Filteret går til deg, sender deg en PM heller ;) Siter 99T16 - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg