Christian Bigton Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Noen som vet hvem som forhandler Brock B1 felger her i landet?? Min MB 190 trenger sårt 4 sånne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 shariff dekksenter Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 dei du har er jo rå! skal du gjøre noe med motoren? eller trenger du ikke mer hk får ligge breidt rund shell:D :D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 ja dei e igrunn det,men forandring fryder.. blir ny lakk og større motor no! ka som har skjedd med bakluka di da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Det blir bra vettu:) Bakluka mi ja,jeg har sveist igjen skilt innfelinga så den står inn på jobben. så låne jeg ei å ha på i menst. Skal du være me på autoslalom på onsdag da,eller bakkeløp på lørdag me kadetten`? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg