j_loftaas Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 ang. div akslingene så skal de vere forsjell på lengden til høgre og venstre side.. og motor type har ikke noe og si på langden på akslingene, men om det er asd og abs så har det noe og si pga størrelsen på diffen, altås er diffen breiere så må en ha kortere akslinger.... eg har knekt noen sett med akslinger etterkver og har brukt fra div. w201 modeller, noen med og noen uten abs(alle uten asd) og det passer, eneste eg hadde lutt krøll med va att høgre og venstre aksling va forjellig lengde på :) eg vett ikje om dette hjelper dg men eg prøver :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Det er ikke forskjell på lengda på akslingene med motorstørrelse, men diameteren på medbringeren på klokka. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Lengda på akslene er lik, kjører selv med en fra feil side. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg