hollywoodsvein Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 jeg her nettopp lakkert en liten mini. Har problem med at det koker enkte plasser. er ikke mye men irriterende. Bilen har før vert lakert med quick lakk. Har prøvd å pusse ned og lakkert over igjen men det hjalp ikke noe serlig. Noen som har noen tips og triks for at det skal slutte og koke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hva prøver du å lakke den med nå da ?? Du bør nok fjærne all quick lakk som er på den, og allt fra begynnelsen igjen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hollywoodsvein Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Dette er noe jeg gjorde fullfart med biltema sprayboks. bilen var falmet rosa så jeg tenkte jeg skulle lakke den midlertidig. finnes det noen andre muligheter? bare sånn at det ikkje synes så godt?? er veldig lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Dette er noe jeg gjorde fullfart med biltema sprayboks. bilen var falmet rosa så jeg tenkte jeg skulle lakke den midlertidig. finnes det noen andre muligheter? bare sånn at det ikkje synes så godt?? er veldig lite. går jo kanskje ann å prøve å kvele kokinga med grunning da? åsså blande klarlakk i grunninga. kansje litt syre grunning å? funka fett på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelkiller Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 går jo kanskje ann å prøve å kvele kokinga med grunning da? åsså blande klarlakk i grunninga. kansje litt syre grunning å? funka fett på min Det eneste som virkelig funker er å forsegle med epoxy-primer/evt. å fjerne all gammel lakk ned til stålet. Diverse hobbylakker kan være noe skikkelig herk når det gjelder koking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99dmarb Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hei! Pappaen min er billakerer. Han sier at du må fjerne all gammel lakk, og legge på noe som heter ''isolerende grunning'' Mvh Marius Siter Jaguar X-Type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Enten må du sprøyte over hele med fyller, for så å pusse ned og lakke på fylleren.. Da har du noe mellom gamle lakken og den nye.. Eller så må du pussen vekk all den gamle lakken og bruke grunning/primer.. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg