Gå til innhold

Felles kjøp av cabriolet-tak fra tyskland..

Ranger emnet


Lassjus

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såpass ja.. Da er jo 6 lilla rene julekvelden da.. Hm.. Blir vel noe å spare til det..

Lassjus

 

synes ikke det er noe upris jeg hvertfall. mulig vi kan få noe rabatt på montering hos han i larvik. hvis vi sier at vi kommer med f.eks 3 biler

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka netopp me han duden me calesene prisen er 2200+moms var veldi skeptisk til rabater på di pga kursen på dollaren:usa: for tiden men han sko reine på montering av treke sist eg snakka med han om treking ville han ha 2500

 

 

er dette canvas eller pvc duk ?

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette gikk litt tregt igjen. Har noen selgere i tyskland som selger stoffduker. Skal vi finne en som er ålreit og slå oss sammen, få kjøpt greiene.. Finne en fyr som vil slå av litt på prisen på monteringen, og få gjort det også. Jeg er hvertfall Lysten på tak nå. :)

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-1-CABRIO-VERDECK-CABRIOVERDECK-STOFF-NEU_W0QQitemZ170052133107QQihZ007QQcategoryZ14769QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Denne koster ca 2000. Vet ikke hvor mye det koster å shippe den til norge. Men sånne felles bestillinger er det sikkert noen på forumet her som har erfaring med. Var mulig jeg kunne få kontakt med noen som ikke var så dyre på installering. Får se.

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår