THovland Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 ahh. tusen takk nå ble alt mye lysere for meg. Da skal jeg få det til Har allerede lagt opp høytalerkabler til høytalere osv. Men en blå kabel jeg har bak på cd spilleren? er det den som kalles remote? hva gjør den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'n Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 remoten er en kabel det kommer 12 volt på når du skrur på spilleren. Denne kabelen gir signal om at forsterkerne skal skru seg på. Ja, den er oftest blå. Husk på at denne skal du ikke koble masse lys og dioder på, kun til remoten på forsterkerne. Overbelaster du denne ryker gjerne sirkringer/Du brenner spillern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 okei. flott. Da vet jeg det. sånn så høytalere fremme osv? er det et must jeg oppdaterer disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg