Gå til innhold

Aluringer rundt instrumentene på a3?

Ranger emnet

Doffen_87

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte fra tachoringe.de . Bra firma med rask levering, er et dansk firma som selger med clips også, men har hørt mye rart om de. Er sikkert 20 tråder med dette tema, så seek and you shall find

ok, takk. men er det vanskelig å sette på? er det bare å ta av det glasset foran eller?

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk. men er det vanskelig å sette på? er det bare å ta av det glasset foran eller?

Det er ganske lett. Kan finne et par "how-to's" til deg etterpå. 2 skruer om jeg ikke husker helt feil så har du det ute. Glasset får du ikke av. Bare husk på en ting. Så lite lim som mulig, ellers blir det stygge merker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske lett. Kan finne et par "how-to's" til deg etterpå. 2 skruer om jeg ikke husker helt feil så har du det ute. Glasset får du ikke av. Bare husk på en ting. Så lite lim som mulig, ellers blir det stygge merker

ok, det hadde vært fint. takk for hjelpen så langt.

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he.. jeg kjøpte mine med clips på. Det å styre med lim er stress.

Jeg har de fremdeles liggende i dashbordet though :)

men en dag i julen skal mine på :D

Har bare hørt at spesielt de små ringene ikke passer, så man må kutte de av og lime de på. Lim er absolutt ikke stress, så lenge man er forsiktig og tar seg god tid og lite lim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hey

Ta av dekslet som sitter over rattstammen,skru ut to(mener det var det) skruer,hekt av to kontakter på hver side av instr.panelet så er det løst.

Skru av et par skruer på selve instr.panelet, så er det bare å "lure" de inn når du har fått løs ramma. bruk noen få dråper lynlim så du er sikker på at de sitter.

Sorry for dårlig forklaring,men lenge siden jeg gjorde det :P

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider