Doffen_87 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Lurer på hvor jeg kan få tak i aluringer rundt instrumentene i en a3 1.8T? Noen som vet dette? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Lurer på hvor jeg kan få tak i aluringer rundt instrumentene i en a3 1.8T?Noen som vet dette? Jeg bestilte fra tachoringe.de . Bra firma med rask levering, er et dansk firma som selger med clips også, men har hørt mye rart om de. Er sikkert 20 tråder med dette tema, så seek and you shall find Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jeg bestilte fra tachoringe.de . Bra firma med rask levering, er et dansk firma som selger med clips også, men har hørt mye rart om de. Er sikkert 20 tråder med dette tema, så seek and you shall find ok, takk. men er det vanskelig å sette på? er det bare å ta av det glasset foran eller? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ok, takk. men er det vanskelig å sette på? er det bare å ta av det glasset foran eller? Det er ganske lett. Kan finne et par "how-to's" til deg etterpå. 2 skruer om jeg ikke husker helt feil så har du det ute. Glasset får du ikke av. Bare husk på en ting. Så lite lim som mulig, ellers blir det stygge merker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Det er ganske lett. Kan finne et par "how-to's" til deg etterpå. 2 skruer om jeg ikke husker helt feil så har du det ute. Glasset får du ikke av. Bare husk på en ting. Så lite lim som mulig, ellers blir det stygge merker ok, det hadde vært fint. takk for hjelpen så langt. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 .... Og ikke minst,tørk av fingermerker på glasset før du setter ting på plass igjen :D Det glemte jeg A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 .... Og ikke minst,tørk av fingermerker på glasset før du setter ting på plass igjen :D Det glemte jeg A Hehe, det skal jeg huske på..... :ssip: Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 he he he.. jeg kjøpte mine med clips på. Det å styre med lim er stress. Jeg har de fremdeles liggende i dashbordet though :) men en dag i julen skal mine på :D Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 he he he.. jeg kjøpte mine med clips på. Det å styre med lim er stress. Jeg har de fremdeles liggende i dashbordet though :) men en dag i julen skal mine på :D Har bare hørt at spesielt de små ringene ikke passer, så man må kutte de av og lime de på. Lim er absolutt ikke stress, så lenge man er forsiktig og tar seg god tid og lite lim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Har bare hørt at spesielt de små ringene ikke passer, så man må kutte de av og lime de på. Lim er absolutt ikke stress, så lenge man er forsiktig og tar seg god tid og lite lim Rart at de lager de for store da.. har ikke du montert det a? var de for store? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Rart at de lager de for store da.. har ikke du montert det a? var de for store? Jeg har montert jo, men jeg kjøpte uten clips etter anbefaling av de som kjøpte med. Er veldig lett å lime på også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Jeg har montert jo, men jeg kjøpte uten clips etter anbefaling av de som kjøpte med. Er veldig lett å lime på også.. ok, tror jeg går for lime versjonen... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hvordan trøkker man disse på da? Guide? Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hvordan trøkker man disse på da? Guide? hva mener du, hvordan man setter de på? Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hey Ta av dekslet som sitter over rattstammen,skru ut to(mener det var det) skruer,hekt av to kontakter på hver side av instr.panelet så er det løst. Skru av et par skruer på selve instr.panelet, så er det bare å "lure" de inn når du har fått løs ramma. bruk noen få dråper lynlim så du er sikker på at de sitter. Sorry for dårlig forklaring,men lenge siden jeg gjorde det :P A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg