EVOLVE_88 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 selger noen smådeler jeg ikke får brukt for: PS alt er LH2.4 fra 89 -innsug 230F med trykkregulatorog fuelrail+dyser -luftmassemåler -hjerne til sprut -tenningsboks -530 topp -Standard 230F kam (M kam) -bensinpumpe bare å spør på andre ting å, så kansje jeg har liggende selges høyestbydene!! bare komme med bud, bare det er seriøse bud.. PS: alt kan prutes. sender i oppkrav ved at betaling av frakt skjer sjøl eller forhondsbetaling om jeg ikke sender oppkrav. eller så kan du hente det. Send PM eller mail: soelnan_88@hotmail.com Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 har du en 80mm turteller i instrumentpanelet? jeg fikk tak i en hos et huggeri her i byen..men det var blank skive på turtelleren, og di andre instrumentene er matte.. så jeg lurer på om din isåfall er blank eller matt? Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVOLVE_88 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 deverre. har ikke det. skal ha den sjøl. men det går ann å modde en 740 teller og sette inn i stedet. så går det ann å få lys i skiva da å når du har det. du tar bare plata og skrur fast der den gamle satt. må moddes litt.. Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 neida men æ klare mæ m den æ har fådd tak i.. va bare at æ ville ha en m "matt" skive, sidn speedometre å temp/bensin e matt.. men d går bra ska sette i blanke skiver på de andre instrumentan, har ligganes..men mangle t bensinmålern.. men får tak i ættervært ' Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hei..har du bremsecaliper til høgre sida framme? eventuelt med bremseklosser? pris vist du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVOLVE_88 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 har den. men vet ikke åssen tilstand den er i. så er det en knekt luftenippel på den. kan få den for 2-300 kr om du er intressert. klossene er litt slitte. Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg