noffe Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 selger et 6,5" sett den gamle serien.. spiller helt sinnsykt pent. har sitti i en konkuransebil med mange seiere. selger dem derfor med tungt hjerte... de kostet nye kr 6500 trur jeg så jeg skal ha 4000 for dem..:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Har du bilde og data på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn3th Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 selger et 6,5" sett den gamle serien.. spiller helt sinnsykt pent. har sitti i en konkuransebil med mange seiere. selger dem derfor med tungt hjerte... de kostet nye kr 6500 trur jeg så jeg skal ha 4000 for dem..:smilbmw: 4000,- var litt mye da. sikkert spilt rått på elementa i tillegg, ftw får dem fra forhandler billigere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg