Volvo_Rune Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 har du bare add on leppe fram? var veldig fin den, kunne tenkt meg en slik en sjøl. hvor du kjøpte den? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 har du bare add on leppe fram? var veldig fin den, kunne tenkt meg en slik en sjøl. hvor du kjøpte den? Har bare foran ja, men blir add-on sideskjørt og bakleppe å etterhvert... Frontleppa kommer fra Volvo kjøpt ny i November 2006... 245GL: Bare utvendig ja, stemmer det... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 håper du får orden på bilen igjen nå da.... at de klarer å rette opp den MEGA feilen de har gjort... gleder meg til å se den ferdi:) Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hvor mye betalte du for leppa? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hvor mye betalte du for leppa? Ca 1900,- med rabatt... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 håper du får orden på bilen igjen nå da.... at de klarer å rette opp den MEGA feilen de har gjort... gleder meg til å se den ferdi:) Håper resultatet blir bra denna gangen, hvis ikke kommer hjertepumpa mi til å gå av med noen runder, for detta her irriterer meg så langt inn i gampen... Men som j sa, henter den ikke før jobben er 100%... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Irreterende når det skal være slik. Håper du blir fonøyd etter hel lakkering. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 har du nr på den leppa R-style? kjipt det med lakken, men dog bra du slapp og betale. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 har du nr på den leppa R-style?kjipt det med lakken, men dog bra du slapp og betale. Har ikke nr på leppa sånn i farten, men kan godt skaffe det... Ligger monteringsavisning på leppa hjemme, å der mener j at delenr stod også... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 konge, send en pm eller legg det ut når du har tid :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Fant ikke noe art.nr på papiret j fikk med frontleppa... Demonterte ferdig bilen i helga, å gjorde den klar for levering hos lakkereren... Leverte bilen i går, så da begynner de på den neste uke, så om to uker burde den nærme seg ferdig antagelig... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Fant ikke noe art.nr på papiret j fikk med frontleppa... Demonterte ferdig bilen i helga, å gjorde den klar for levering hos lakkereren... Leverte bilen i går, så da begynner de på den neste uke, så om to uker burde den nærme seg ferdig antagelig... Høres flott ut :angelsmili: Turen oppover gikk greit? Drevsjø var ihvertfall skikkelig artig, skjæra meg :) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Høres flott ut :angelsmili: Turen oppover gikk greit? Drevsjø var ihvertfall skikkelig artig, skjæra meg :) Bilen ble for stor for biltralla, så da tok j like så greit å kjørte oppover... Snødde som bare rakker`n når j parkerte den hos verkstedet, kjørte uten pussere å hele pakka, så bra det ikke snødde på tur oppover... Skar slenge meg på en tur til drevsjø i løpet av vinter`n j å, hørtes artig ut! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Bilen ble for stor for biltralla, så da tok j like så greit å kjørte oppover...Snødde som bare rakker`n når j parkerte den hos verkstedet, kjørte uten pussere å hele pakka, så bra det ikke snødde på tur oppover... Skar slenge meg på en tur til drevsjø i løpet av vinter`n j å, hørtes artig ut! Ja hadde flaks med den da ;) Men har du den hvite 240'n din enda forresten? Litt OT her nå men.. Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja hadde flaks med den da ;) Men har du den hvite 240'n din enda forresten? Litt OT her nå men.. Nei, den måtte ofres for hel-lakk... :) Går på Stavsjø... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg