Qvarren Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Good. Fin vinge det der asså.. Må ha deg sånn hvitt bremselys da:) ser meget fint ut det:) www.radicast.se De har disse... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Good.Fin vinge det der asså.. Må ha deg sånn hvitt bremselys da:) ser meget fint ut det:) www.radicast.se De har disse... Takk takk! Fikk med hvit bremselys, så det er ikke noe problem :) hehe Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Takk takk! Fikk med hvit bremselys, så det er ikke noe problem :) hehe Perfekt:P Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Regner med at det kommer en pakke fra Autopower i morgen, eller senest fredag, med noe trivelig i... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Regner med at det kommer en pakke fra Autopower i morgen, eller senest fredag, med noe trivelig i... Har pakka kommet? ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Har pakka kommet? ;) Jepp, den kom i dag!:D Er ikke snakk om rare greiene, men det gjør da litt nytte for seg... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jepp, den kom i dag!:D Er ikke snakk om rare greiene, men det gjør da litt nytte for seg... Hvilke deler er det da om jeg tør spørre? ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Hvilke deler er det da om jeg tør spørre? ;) Optiflow filter-kit fra BSR...! Skal montere det i morra... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Er det slik med boks/deksel/ramme rundt? skulle ha det jeg også Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Optiflow filter-kit fra BSR...! Skal montere det i morra... Faen i helvete:) Har tenkt på det veldig lenge nå men.:) Ble SAM Tårnstag først. Åsså fikk eg noe pent fra Gøtastaden på jobb idag som skal monteres snarest. Bilder ligger snart i tråden min. (Sorry for at eg reklamerte for min tråd R_Style) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Faen i helvete:)Har tenkt på det veldig lenge nå men.:) Ble SAM Tårnstag først. Åsså fikk eg noe pent fra Gøtastaden på jobb idag som skal monteres snarest. Bilder ligger snart i tråden min. (Sorry for at eg reklamerte for min tråd R_Style) Hehe, tenkte j måtte ha det først som sist :) Ikke noe problem det vettu, skader ingen det... Trond: Ja, er det med deksel/ramme rundt filteret... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jasså gutt:) Du handler inn til vårn nå ser je, har du parkert long roof`n inne, ell stårn ute å fryser? du som har råd til å ha 2 biler:) hehehe..... håpe min snart er ferdi, så det blir årnings atte! Har ikke sett noe til den søknaden om medlemskap i Team Long Roof Racing enda men? hehehehe.... MvH Petter`n! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jasså gutt:) Du handler inn til vårn nå ser je, har du parkert long roof`n inne, ell stårn ute å fryser? du som har råd til å ha 2 biler:) hehehe..... håpe min snart er ferdi, så det blir årnings atte! Har ikke sett noe til den søknaden om medlemskap i Team Long Roof Racing enda men? hehehehe.... MvH Petter`n! Bilen står inne i garasje den nå... Kjem en søknad snart petter`n, så det blir det årnings på! :D Har vært å ordna time hos lakkereren, så da blir det bra! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Venter på søknaden ja:) men den er jo innvilga før je får`n! hehe.... men papir arbeidet må være i orden veit du! hehe.... Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Venter på søknaden ja:) men den er jo innvilga før je får`n! hehe.... men papir arbeidet må være i orden veit du! hehe.... Har itte fått sendt no søknad enda petter, men regner med at du årner detta uten papirer fra meg? :) Åssen ble det med merker at long roof`a våre a? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg