trønder Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 KCA-100BT Bluetooth Interface Module Release Date: March 2006 Price: U.S. $220.00 CDN. $TBD er det noen firma eller andre som kan skaffe denne uten at jeg må bestille den fra USA. så gi meg beskjed, så skal jeg bestille en, så lenge den er kompatibel med europeiske spillere.jeg skal bruke den på en ALPINE IVA 310 R :confused: :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jeg skal sjekke opp i dette jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikaze-r Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 funker den på iva-d300rb også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 funker den på iva-d300rb også 300 og 310 er i utgangspungtet den samme spilleren, så det som funker på 310 mener jeg bestemt at vil funke på 300 også. 310 er en nyere mod av 300. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 KCA-100BT kommer til norge, men da vil den hete KCA-200BT, det er fortsatt litt usikkert akkurat når den skal komme, men vet den ligger i bestilling. Denne kobbles sammen med Alpine ved bruk av AiNet kabel, det vil si at alle Alpine enheter som har AiNet vil kunne bruke denne... Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 det var fint å lese. da får jeg bare smøre meg med tålodighet. :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 ;1596793']KCA-100BT kommer til norge' date=' men da vil den hete KCA-200BT, det er fortsatt litt usikkert akkurat når den skal komme, men vet den ligger i bestilling. Denne kobbles sammen med Alpine ved bruk av AiNet kabel, det vil si at alle Alpine enheter som har AiNet vil kunne bruke denne...[/quote'] vet du hvor mye den eventuelt vil koste i norge? :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 vet du hvor mye den eventuelt vil koste i norge? :google Desverre.. prisen har jeg ikke helt klart, men skal sjekke ut dette i lopet av mandag... Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 ;1599266']Desverre.. prisen har jeg ikke helt klart' date=' men skal sjekke ut dette i lopet av mandag...[/quote'] det hadde jeg satt pris på, og kan du sende prisen på en PM til meg? for da kan vi snakket om en eventuell deal også. :fatality: :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg