rs_cr Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Heisann gutter. Jomfrumeldingen min dette! Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i brukt luftfilterboks til en ibiza 1.8T? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by boramannen Heisann gutter. Jomfrumeldingen min dette! Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i brukt luftfilterboks til en ibiza 1.8T? Halla balla! Har en orginal luftfilterboks liggende til min. Har konfilter nå, så den er ikke i bruk lenger ;) Send meg en PM hvis du er intressert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Heisann! En stund siden jeg postet den meldingen nå. Det var til en kamerat av meg (bizamannen her på forumet). Hvis jeg var deg villle jeg tatt godt vare på luftfilterboksen din. LM'en røk på bizamannen sin bil etter bruk av konfilter. Da var det på med orginal boks igjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Så ikke på datoen jeg vettu ;) Jeg jobber på Møller, så å trixe til en luftmassemåler er ikke noe problem, så luftfilterboksen kan jeg kaste langt om jeg vil !! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg