pacecar Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Sikle sikle. Der var jo drømmegarasjen min jo.. Mangla bare en viss gammel Audi, ny M5, og ett eller annet med V-tech. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 å draaaaaa! Kan ikke bare noen gi meg en Saleen S7? Den bilen er så ufattelig deilig!!! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 En sånn svart CCX har man sitti i. Et par uker etterpå var den vrak :( Eller mye fine biler Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 jeg legger merke til at de opplyser teoretisk toppfart for alle bilene utenom Mclaren.... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 McLaren begynner å dra på åra nå, men fy f**n den ser bra ut! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Fytti svarte der var det mange godsaker. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Skulle så absolutt hatt med Exeleroen også, men det er vel som og banne i kjerka for Michelin da du nesten kan kalle Exeleroen Fulda's Hjertebarn ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Grom farge på McLaren. Bilder av den siste bilen da? Aston Martin cab? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg