KriegHeim Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Er du interesert i å selge to stk 6.5" separat? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Er du interesert i å selge to stk 6.5" separat? Nei, selges samlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bump Ingen som trenger et frontsett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bump Ingen som trenger et frontsett Hvordan vil dette settet fungere sammen med HSK 163 men med 2x6.5" ekstra midbasser? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hvordan vil dette settet fungere sammen med HSK 163 men med 2x6.5" ekstra midbasser? Nå har jeg ikke hørt HSK settet, men tror kansje at HSK er lit mørkere i lyden. ESK er lit lys i diskant og mellomtonen,jeg vil gjerne selge mitt sett men vil nok ikke anbefale å mixe disse sammen. Jeg tror du får bedre lyd med HSK? Jeg kan jo også ta feil på dette med å mixe. Det er kansje noen som vet dette bedre en meg. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Nå har jeg ikke hørt HSK settet, men tror kansje at HSK er lit mørkere i lyden.ESK er lit lys i diskant og mellomtonen,jeg vil gjerne selge mitt sett men vil nok ikke anbefale å mixe disse sammen. Jeg tror du får bedre lyd med HSK? Jeg kan jo også ta feil på dette med å mixe. Det er kansje noen som vet dette bedre en meg. Tore Oki. Tengte karnsje å bruke dette settet bak, mens jeg bruker HSK 163 frem. Men ser ut til at det blir spart opp til en ekstra amp istede. Lykke til med salget uansett:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Si prisant. da:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 BUMPgrinchy Selges for 2500.- + frakt 4 stk midbasser 6,5" 2 stk mellomtone 4" 2 stk diskanter 3/4" 4 stk Tsunami griller til 6,5" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg