_Sjakalen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Trenger en B23E, eller B230E. Trenger også en H-kam, komplett tankoppsett og pumpe og det meste for å få en E motor i en 240. Tar gjerne en delebil... Ta kontakt! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hei, jeg har en voc, som jeg skal bytte motor i, derfor selger jeg den som står der. det er en b230 e. går godt og kan prøves i bil.... bygger ny fordi jeg vil ha det værste som er lovlig i den. Motoren er MEGET bra... aldri hatt noe tull med den... desverre vet jeg ikke hva som er gjort med den, men i følge forrige eier var det 160 hk i den.... men jeg vet ikke helt sikkert.... desverre er jeg nødt til å bruke innsprutet som sitter der, men tror jeg skal ha det meste løst.... mvh stian larsen tlf 40065549. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg