Flave Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Har en 1990 mod Subaru Legacy 2.2 GX. Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt luftfilter, kupefilter, oljefilter til den? Har sett igjennom diverse bilrevisitabutikker, samt Biltema uten å finne noe som passer. Er jeg nødt til å dra til Subaru for å kjøpe oljefiltere osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg skulle nå tro det at Mekonomen har noe? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flave Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jepp, de hadde det der.. takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg