boof Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 yes, var meninga d ja:-D volvo_rune:du vet ikke av noen t-5'er forresten? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hmmm. Ikke sånn som jeg kan kom på.. Men suns jeg har sett en del 850 motorer på autodb til salg. med Turbo å så trur jeg å huske.. men ikke i tr,heim regionen da. Men gå innpå : http://www.volvoklubbentrondelag.no Å se om det selges noe der, under deler til salg elns.. Men skal si i fra om jeg kommer over noen så klart! Skal du trimme den no mere, eller kline den rett neri? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 i første omgang blir det bare ett reint bytte av motor, for å unngå mye krangling med BT, men ettervært blir det kanskje chipping, større dyser osv... er det ikke bedre med en FT motor i kjerra di a? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Joda, blir vell det. blir jo høytryks turbo, så skal ikke blo trimmes nå jævli akurat nei, så hadde egentli vært greit med FT ja.. chipping og litt sånnt småtteri, kansje større turbo.. får se hva blokka å sånn tåler, men blir ikke no skam trimming, selv om jeg har lyst til det da. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nei, skal ut å pusse litt nedi motor rommet på 940n jeg. blitt litt skitat. snakkast senere! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg