le0n Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Satt og leste litt og så på bilder av disse, og det er jo superrå bil egentlig:) Noen som har erfaringer med kjøreegenskaper og motor på disse så vil jeg gjerne høre?:) Er fortsatt litt dyre for meg, og har ikke tenkt og kvitte meg med audien på en stund, men om ett par års tid skal jeg ha meg en sånn en:) Noen som vet sånn ca. hvor mye verditapet på disse vil være på 1-2-3-4 års tid? Her en noenlunde en sånn en jeg vil ha:) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8241504&sid=14afosNkfK839895&pos=4&tot=4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Skal du kjøpe Volvo S40 T5, så burde du i hvertfall kjøpe den før nyttår, for riktignok, så stiger pris`n på den med 20k etter nyttår pga avgifter.... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Gromme biler dette ja! Vi har en på jobb til 350 k... Mayagul aktig farge, T5. Desverre ikke sport. Men hvis jeg ikke hadde kjøpt den nye S40'n min i april i år hadde jeg nok slått til på den vi har på jobb.. Billigere er den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg