eirikoo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Loppa NÆMEN !!!!! Det hadde jeg aldri trodd :D Grattis med skikkelig bil da ;) Pass godt på den da, den er lekker :) Hvis det er noen trøst hadde aldri jeg trodd det heller! :) Den skal passes på ja, den trenger litt stell. Virker som en godt sammenskrudd bil da. Og fet lyd! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by eirikoo Hvis det er noen trøst hadde aldri jeg trodd det heller! :) Den skal passes på ja, den trenger litt stell. Virker som en godt sammenskrudd bil da. Og fet lyd! :D Grattis. Kan skrive under på at det er en fet bil du har kjøpt deg. Sjekk delepriser i england her. ganske ålreite priser på ting syns jeg. http://www.amcarsquattro.co.uk Kjøpte akkurat nye plugger til min forresten. De koster 150.- per stykk på torshov. Men Audi selger platinum bosch plugger for 50.- stk. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Hersker Hans Grattis. Kan skrive under på at det er en fet bil du har kjøpt deg. Sjekk delepriser i england her. ganske ålreite priser på ting syns jeg. Takker! Driver fremdeles og tar status på hva som bør byttes/fikses. Det er jo noe småplukk, men det er jo å forvente på en gammel bil. Mulig jeg kontakter deg for tips og vink.. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg