HiiP Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Er det lovelig meg helt hvite bliklys? Hvordan er det med soting? Kan de sotes så lenge de lyser igjennom?? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 De må blinke gult... men sånn bortsett fra det så er det helt lov :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Originally posted by Silverboy De må blinke gult... men sånn bortsett fra det så er det helt lov :) Vis jeg soter dem da... Er Stilles det noen krav til hvor stert de må lyser? antall lux osv? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Vetapokker jeg... er jo sota orginalt på min så... men er sikkert no regler.. kan jo ikke være godkjennt om man med litt godvilje, midt på natten klarer å se ett gult glimt inni der... hehe .. ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 såvidt jeg vet,er det vel helt forbudt å drive å spraye lykter selv....dessuten skal de være E-merket,for å være lovlige...men,jeg hadde svartlakkerte sideblinkers på forrige bilen min.. .det var ikke noe problem,verken på EU-kontroll eller i teknisk kontroll.... brukte en "sote-spray" som jeg kjøpte på Eiker Motorshop for lenge lenge siden... 3-4 lag... lyste godt igjennom... bare du ikke overdriver sotinga,så tror jeg det skal gå bra...er ikke vits i noe mer enn 3-4 lag...blir ikke noe svartere,det bare lyser dårligere ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Du kan jo kjøpe FoliaTec spraylakk til lyktene, den fås i alle farger. Så lenge de blinker oransj så er det helt topp. Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg