Mr Golf 4 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Ser etter NORSKE importør av dette merke.Det er en ting jeg vil gjerne vite pris på.Hvem i Norge har dette merke..................IKKE kom med utenlandske sider................ Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Send en mail til produsenten da vel!!!!!! Lov å "tenke sjæl"! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Det finnes ingen Norsk importør på dette merket, så formuleringen din burde heller vært; "finnes det Norsk importør på dette merket?" :) Send en mail til Dansk Auto Hi-Fi som jeg ville tro blir den nærmeste som fører merket. Prisene er nok endel lavere enn de ville vært i Norge fordi denne imporøren driver alle butikkene som forhandler merket selv. Dvs kuttet ut ett ledd og presset prisene nedover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Det gjaldt dette settet her..................Audio-System 165HX Phase..... http://www.audio-system.de/audio/ Trykk på settet og bla ned til det er en testbriche.Vet att disse ligger på http://www.AutoHifi.dk til 4990.-Dette settet har fått meget bra kritikk. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg trodde det bare var Focal med deg, jeg...:boxers Har du konvertert etter å ha bannet i kirka, kanskje???:hvaskjera Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nja,si det Pål.Finner meg vel ett nytt sett før eller siden.Må bare finne ut hvilket.Focal er jo Spirit Of Sound vet du. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg