Rugær`n_Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 selger en cosworth fanger i plast med grøfte lys...gi meg et bud har også 4stk 15" orginale cosworth alu felg til salgs,med meget bra vinter dekk...gi meg et bud... bud kan sendes til tic_822000@yahoo.no eller ring meg på 47862693 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 selger en cosworth fanger i plast med grøfte lys...gi meg et bud har også 4stk 15" orginale cosworth alu felg til salgs,med meget bra vinter dekk...gi meg et bud... bud kan sendes til tic_822000@yahoo.no eller ring meg på 47862693 tilstand på fangeren? har du noen bilder av den? kan gjerne sendes på mail til djkaj@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugær`n_Racing Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 fangeren er strøken så langt jeg kan se...eneste jeg vet om er litt lakk som er flasset av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lile grønne Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 er fangeren solgt eller Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvilken farge er det på fangeren nå`? Er det til sedan eller coupe? Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 kordan modell e denna fangaren t? Mk1 eller Mk2? Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg