tjekk Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Bilen sto til 20 000 og blir solgt for dette på avbetaling om ingen byr meg 15 000 kontant for den..... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Eu ok? Kjente feil? Og ikke minst.. hva bruker den på milen med gassere? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 eu ok, ja. bør skifte framsjerm og dør på fører side om den skal lakkeres opp å bli strøken Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 hva med forbruk? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 veit ikke hva jeg skal si men bruker nok rundt liter på mila vil jeg tro..... har bare kjørt 2 tanker med den Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettis Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvorfor skal du selge den? Noen feil med den? Jeg er mulig interessert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvorfor skal du selge den? Noen feil med den?Jeg er mulig interessert.. skal selge den pga det er vinter og dette er en framhjulstrekker. skal også selge den andre golfen min pga dette. selger kun pga dette å for å kjøpe impreza Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Kan denne vere intressant i innbytte? Er ein kamerat som selger den, du kan jo ringe han for mere info.... Bilen er meget pen.... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1284487&username= Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 tror jeg har funnet imprezan jeg skal handle.... + den der blir for dyr :( Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilroi Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Er motor justert inn med gassere, og er driverket i orden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Er motor justert inn med gassere, og er driverket i orden? jepp eneste som er er litt høy tomgang.... men er perfekt under kjøring ja..... liten ulyd i revers men forrige eier sa den har vert der siden han kjøpte den.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 GTi uten i? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ja gtdw løp å kjøp Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 kjøpt! ;P Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!M! Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Pokker der var jeg litt for sen........ så bra ut den bilen der! Siter 92 golf vr6T x84G60 igjen x.85golf cl x.87gsi 2.0 x.83golf gti16v x84golfgti g60 x93 audi S4 2.2T x et par golfer for dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg