DjViper Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hei Hvordan blir blandingen grønn lakk og t.d. blå flakes?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Kommer helt an på hvor mye flakes du blander i klarlakken.. Med mye flakes vil du kanskje ikke se grønnfargen, og du kan selv tenke deg hvordan det vil bli med lite! :D Personlig så ville jeg prøvd meg på et eller annet du finner i garasjen før du begynner på bilen.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ha forskjellig farge på flake å lakken går bra det. Akkurat lakket en golf3 på jobben grønn med lilla flake som skinner i ale farger. Ble kanskje litt rart i regn, da du bare har en haug med lilla flekker i lakken:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 HeiHvordan blir blandingen grønn lakk og t.d. blå flakes?! kjøp wheels bladet der står det masse om flakes lakkeringer Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ha forskjellig farge på flake å lakken går bra det.Akkurat lakket en golf3 på jobben grønn med lilla flake som skinner i ale farger. Ble kanskje litt rart i regn, da du bare har en haug med lilla flekker i lakken:) Kjenner til problemet! Så en veteran-mercedes som var hvit med litt sølvfarget flakes på. Ved oppholdsvær/overskyet/regn så det ut som om bilen var skitten.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ha forskjellig farge på flake å lakken går bra det.Akkurat lakket en golf3 på jobben grønn med lilla flake som skinner i ale farger. Ble kanskje litt rart i regn, da du bare har en haug med lilla flekker i lakken:) Bilde :) hmm...får si hva jeg gjør da...om jeg heller tar det i samme farge som bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Kjenner til problemet!Så en veteran-mercedes som var hvit med litt sølvfarget flakes på. Ved oppholdsvær/overskyet/regn så det ut som om bilen var skitten.. At den rett å slett var stygg mener du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 At den rett å slett var stygg mener du?? Neida, bilen var pen som få! Men jeg måtte litt nermere for å konstatere at det faktisk var flakes! Fikk ikke sjansen til å se den i sollys, men det hadde sikkert vært flott! Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg