Sæther Racing Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Det du også kan sjekke, (skjedd meg) gjennomårene begynnte den enne døra fuske på låsingen noe inne helvete. Noen ganger låste den noen ganger ikke, til slutt stoppet den ene døra og fungere helt, Da tok jeg av dørtrekekt, sitter noen ledninger til denne sentral lås motoren, Og da så jeg at den enne kontakten hadde løset og detti ut av kontaktstykket sitt, puttet den inn igjen og sentral låsen funket som bare fy, og det gjør den i dag også, er du heldig er det dette :) er du uheldig må du bytte hele sentrallås motoren, men men koster bare ca. 700kr på Carparts da. Og det er billigt i forhold til opel som sikkert skal ha 1500kr for samme delen. mvh Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Min passasjer side dør har nå gått i vrange. :S hjelper ikke og trekke opp "knappen" innen i fra.. :( høres ut som om dør trekket må av, men er det noen som kan noen triks for og få det av? vil helst ikke ødelegge det siden det er skinn trekket.. Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Det er jo mega simpelt og få av trekket da, nå må du bruke huet, SKal forklare for deg når jeg våkner kom hjem fra natt shift nå så gidder ikke nå..godt natt Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Det er jo mega simpelt og få av trekket da, nå må du bruke huet, SKal forklare for deg når jeg våkner kom hjem fra natt shift nå så gidder ikke nå..godt natt Med døra lukket er det vel ikke kjempe lett? Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Joda hadde samme problemet selv på døra bak og foran hehe. døra var igjen, det blir litt tricky men det går, demonter plastic dekslet på stolpa, så kommer du til skruene. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Joda hadde samme problemet selv på døra bak og foran hehe. døra var igjen, det blir litt tricky men det går, demonter plastic dekslet på stolpa, så kommer du til skruene. Ok geit 2 know.. :P lyst til og hjelpe meg en dag? Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg