vegardostrem Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hei! Jeg er sikker på at jeg har funnet disse bildene her på Bilforumet, men nå når jeg er på jakt etter mer informasjon om bilen finner jeg ikke tilbake til tråden. (Jada, er nok bare dårlig til å lete) Noen som har mer informasjon om bilen? Eller eventuelt linker til noen av trådene her på bilforumet hvor den er omsnakket? Er bare utrolig nyskjerrig, og jeg fikk sansen for den bilen! På forhånd takk, Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hei, nå er vel dette mere beregnet på 7A motoren men det står jo litt annen info der også :) http://www.20v.org/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ah, takk, fant litt mer informasjon! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg