RaCk Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 sgdfg Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 fdgbf Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 dfgfds Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 dfgf Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Fet Bil !!!! Nissan power...! hehe men er ikke det litt dumt å skrive at du har politi radio ? man ser jo skiltan dine :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 så har du ZX på skiltet også, heh ;) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 bilen er jo klar for påske ut-stilling væffal:_) pen bil! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Ooh, der var den igjen :D Najs! thumpsup Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Her er den http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?recno=118634&ressort=ALLE&adtype=S og for de som har bladet,så vet de at prisen var 300.000 så gutten har peng..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Lekker sak! Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Jeg syns denne bilen var finere enn den andre zx'en jeg har sett her inne (den er vel rød). Sportsbiler kler gult ;) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Jostein Her er den http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?recno=118634&ressort=ALLE&adtype=S og for de som har bladet,så vet de at prisen var 300.000 så gutten har peng..;) Hvem har sagt at jeg betalte det for den? ;) Noen som vil ha reklame på bilen? ;) Jeg bare juger! Det er babe teller. :D Den teller babes som har suttet i passasjer setet. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 sånn bil vil jeg og ha, må ha skal ha onfiredevi Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by RaCk Jeg bare juger! Det er babe teller. :D Den teller babes som har suttet i passasjer setet. ;) suttet eller sittet? ;) uansett er jo 648 babes ikke dårlig da :D hvilken farge er det? og ser den er gul, så det var ikke det jeg mente :rolleyes: btw: helt klart den feteste ZX'en jeg har sett! :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by zlinky suttet eller sittet? ;) uansett er jo 648 babes ikke dårlig da :D Tror det er klokken som er 6:48? Er du fra Bergen Rack,hva tror du "erbe" sier til dette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg