142 preformance Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-522050336640926365&q=sladding Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Savna billyd jeg da, må få denne på en server så vi slipper å laste ned fra VG Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hehe, mange kjente veger her ja ;) Hva sier Statoil Nykirke til dette da? hehe, og den rundkjøringen ovenfor nye E18, der titter jeg alltid opp når jeg passerer...hender onkel står der og lusker :coplight Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Der rekorden sladder opp en bakke og snurrer 6:50 min, er det i Holmestrand ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 He he. Bra film:yodude: Tenker dokker har lagt igjen no gummi etter de veian de siste åran. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Fy faan! Makan til idioti... Samtlige som skapte de farlige situasjonene burde fortjene å miste retten til å føre et kjøretøy, og tilbringe tid med å snekre paller! Greit nok med sladding og spinning på et felt, men å blande 3 biler med totalt hønsehjerner bak rattet samtidig, det er ikke forsvalig. Håper dere får klask på pung for dette! Men artig å se at noen tør å legge ut en slik film! :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Knall film..!! Dette liker jeg. Holder på med noe lignende selv.:fatality: GT-555: "ongan e fresk så læng dæm leike" Gå å plag noen andre!:boxers Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Men for FFS da Skurk! tenk deg om?! Dobbel sperrelinje og forbikjøring med bil(er) i mot? er et sted det er glemt å smørres da! Men ellers var filmen kul! mye volvo!:P Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Dere får slutte å røyke det dere røyker tror jeg. Det er ikke all røyk som er like bra. Skurk: Skal bli morro å se noe fra deg, ikke bare høre deg prate. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Dere får slutte å røyke det dere røyker tror jeg.Det er ikke all røyk som er like bra. Skurk: Skal bli morro å se noe fra deg, ikke bare høre deg prate. ARRRH! godt å høre! var dette jeg skulle frem til egentlig, men kom ikke så langt! Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Skjønner ikke at de legger ut sånnere filmer jeg... Usladda skilter på bilene.. Jeg vet av folk som har mista lappen pga filmer på nettet før. Var vel en sak oppe her på BF for ikke så alt for lenge siden om det. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Må si jeg sitter litt med blandede følelser ja. Skal dere leke på den måte så for all del. Men ikke nødvendig å sette andre trafikanter i fare. Sett ut vakter så dere vet når dere møter biler. Og de damene som holdt på å bli kjørt over der???? Hva gjør de der i det hele tatt. Mye morro kjøring og bare fortsett men det hadde kansje vært en ide til neste gang og gjøre det under litt mere sikre forhold så dere slipper å involvere uskyldige. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 artig film a gitt:D Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hehe, dumme jenter. Hva om purken ser den filmen!? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Rart at de ikke ser denne filmen. Jeg tror ikke de er er inne å leser, slik noen skal ha det til. Hadde dem vrt det, burde de jo komme med en kommentar til en slik film.. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg