villejan Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Kjent en av meg har en a4 1.8t. Problemet er at når han er ute å kjører og bilen blir varm begynner plutselig olje lyset å lyse.... Stopper du bilen og starter den igjen er lyset forsvunnet. Han har sjekket det meste i motoren og finner ikke noe som er gale.... Noen som vet noe smart han kan gjøre. Kan det være noe olje-pumper eller noe? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by villejan Kjent en av meg har en a4 1.8t. Problemet er at når han er ute å kjører og bilen blir varm begynner plutselig olje lyset å lyse.... Stopper du bilen og starter den igjen er lyset forsvunnet. Han har sjekket det meste i motoren og finner ikke noe som er gale.... Noen som vet noe smart han kan gjøre. Kan det være noe olje-pumper eller noe? jeg er ikke mekaniker, men på den gamle bilen min så var det den ene oljetrykksføleren som var gåen.. bytta den så funka den som faen.. men som sakt er ikke mekaniker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg