mbfreak Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 40mm senkefjærer til w201. stått på 2liter. TUV papirer følger med. pris??: BUD Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hva ere minste du ønsker for de da?? Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 aner ikke. har ikke peiling på hva det er værd. du får bare komme med bud vettu:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 oki.. Mye ere de er brukt da?? har en kamerat som er på jakt etter slik.. Derfor jeg lurer litt seru =D Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 vet ingenting om de. står på delebilen jeg har. kan fikse bilder når jeg har fått ut bakfjærene i morgen:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 oki.. hehe, det hadde vært flott.. Kan du ikke bare sende meg en PM i morra når du har fått gjort det... =P Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drømmenDIN Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 300 kr Send PM så avtaler vi. Jeg er i Oslo og kan betale transport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 da kommer noe bilder. ikke de beste men. har ikke vaska de da. tok bilde av godkjenninga. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 300 kr Send PM så avtaler vi. Jeg er i Oslo og kan betale transport. 300 er i minste laget ja. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 bud på 500. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drømmenDIN Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 550 kr Fordi det er drømmen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 550 kr Fordi det er drømmen din! hmm. hehe notert. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Bump Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Solgt:d Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg