Gå til innhold

RACE - The WTCC Game: Demo

Ranger emnet


Pellick

Anbefalte innlegg

Simbin, som har gitt oss racingsim'ene GTR, GTR2 og GT Legends har nå sluppet demoen til det kommende offisielle WTCC-spillet. Demoen lar deg kjøre Seat Leon og BMW 320 på Brands Hatch.

 

http://www.race-game.org/

 

Fullversjonen ser ut til å bli artig, dette er mer eller mindre GTR med WTCC-biler. Utseende og feeling er veldig lik, og dèt er forsåvidt ikke noe negativt.

 

En morsom bonus er at vi også kommer til å få prøve to biler fra WTCC '87, Alfa Romeo 75 Turbo og BMW E30 M3 (!)

 

october3.jpg

oct_release1.jpg

macau2.jpg

brands1.jpg

Må nok kjøpes ja :D:D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er utviklet av samme firma (SimBin) men visstnok ikke samme team. Dog tror jeg det er "lånt" mye kode fra GTR2 siden det er mange likheter. Fysikken først og fremst, og den er jo viktigst. AI håper jeg også er like god som i GTR2 :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det! Ble skuffa... :( Tilbake til LFS2 :)

 

Det kan jeg godt forstå at du ble hvis du ikke liker GTR-serien, demoen alene er nok ikke noe å hoppe i taket over. Jeg legger derimot en del forventning i det fordi det er ganske sannsynlig at det vil bli like intens racing som GTR-serien.

 

LFS er styggmoro, men jeg begynner å savne en major update på det nå, det har ikke skjedd noe nytt der siden april. Fysikken er knall, nå er det på tide at det skjer litt på grafikk- og ikke minst lydsiden. LFS ser og høres veldig sterilt ut, men i GTL og GTR2 kjenner du nesten bensinlukta :D

 

PS: Tenk dere et spill basert på GTR-plattformen, men med gatebiler og trimmemuligheter. DET hadde vært hardporr!

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt forstå at du ble hvis du ikke liker GTR-serien, demoen alene er nok ikke noe å hoppe i taket over. Jeg legger derimot en del forventning i det fordi det er ganske sannsynlig at det vil bli like intens racing som GTR-serien.

 

LFS er styggmoro, men jeg begynner å savne en major update på det nå, det har ikke skjedd noe nytt der siden april. Fysikken er knall, nå er det på tide at det skjer litt på grafikk- og ikke minst lydsiden. LFS ser og høres veldig sterilt ut, men i GTL og GTR2 kjenner du nesten bensinlukta :D

 

PS: Tenk dere et spill basert på GTR-plattformen, men med gatebiler og trimmemuligheter. DET hadde vært hardporr!

 

 

Har du prøvd "Rfactor" det er samme plattform. Egentlig "F1 Sim BMW ..." men med "vanlige" biler oxo.

http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Tenk dere et spill basert på GTR-plattformen, men med gatebiler og trimmemuligheter. DET hadde vært hardporr!

Ja..... Det hadde vært det grommeste, blir jo laga noen mods til rFactor da, det er jo iallfall like realistisk som GTR, og enda bedre, helt åpent :)

Her er det oppgraderingsmuligheter på bila når spillet kommer originalt..

Også uten den satans starforce møkka..

 

Begynner å gå så lei bilspill i gtr/open wheel sjangeren..

 

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=243394

attachment.php?attachmentid=349463&d=1139796634

 

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=272540

75946_GRAB_095_122_352lo.jpg

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår