Gå til innhold

Lakkere golfen, trenger litt info og moralsk støtte ^^

Ranger emnet

demogorgon

Anbefalte innlegg

heisann godtfolk

golfen er kommet til det stadiet hvor jeg har lyst til å koste pån litt lastebillakk, først som sist. hadde egentlig tenkt til å gå for benga til å begynne med men fant ut det var en dålig ide med tanke på senere fjerning ect.

Hvor er det jeg får taki billig lastebillakk?

jeg hører priser rundt 750-1k litern, men det mener jeg er for mye, jeg regner med jeg trenger kanskje 3-4 liter på golfen, kommer sikkert til å måtte gjøre ting opp igjen ect.

så jeg er ikke intresert i å bruke 3-4k på en dålig selvgjort lakkjobb, men i området 2k kunne ha gått. men for all del gjerne billigere.

noen som kjenner til hvor jeg kan fåtaki lakk til den prisen?

farge er vel relativt irelevant, gjerne rød\burgunder av noe slag.

ikke signal rød ^^

håper å komme i gang meget snart med tak og bakluke, dører og panzer + småtteri, da jeg har mulighet for greit arbeidssted i løpet av kort tid og utstyret jeg trenger.

takker

marius

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at folk forventer det skal være gratis å lakke??? Dette er ikke en post rettet direkte mot deg, men syns mange klager som bare det over at de syns det er så dyrt for lakken!

Vist du ikke kan påkoste bilen din 3-4 tusen, kan du ikke bare ha den fargen du har også være fornøyd med den???

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakken jeg har er matt av en annen dimensjon, og dyrt behøver det ikke være!

deler dette med dere, en mail fra en ansatt ved norbond:

Hei Marius, og takk for forespørsel!

Vi tilbyr i utgangspunktet ikke direkte billakker. Vi har derimot industrilakk som tilsvarer lastebillakk i kvalitet. Forskjellen ligger i at industrilakker kan legges tykkere pr. strøk og er i de fleste tilfeller betraktelig rimeligere. Vi har ikke noe særlig med resepter på koder fra ulike lastebilmerker. Industrilakk leveres mest i standardfarger (NCS, RAL).I tillegg til RAL- og NCS-farger har vi noen få lastebilkoder, men da mest til rammer o.l.

Om dette høres interessant ut så kan vi tilby en helblank tokomponent akryl-polyuretanlakk for ca. kr. 160,- pr. liter (tillegg for sterke/skarpe farger) i 5L emballasje (inkl. herder). Prisen forstås eks. mva. og frakt. Herder til lakken koster omtrent det samme.

Håper tilbudet er interessant!

Ring gjerne om du har ytterligere spørsmål. Mitt telefonnummer er xxxxxxxx.

mvh

xxxxx xxxxx

Norbond AS

Ellers var jeg innom MECA her om dagen å kjøpte meg en burgunder dyp lillarødfarge her om dagen, betalt 2k for 3l lakk, herder og tynner. dette skulle tilsammen bli cs 5l lakk i følge selgeren, handla litt småting i tilegg, fikk 23% rabatt på lakken, så selv om jeg handla for 400 i tilegg sto det forstsatt 2k på kassaaparatet ^^

elsker å handle på slike steder, føler at de yter noe tilbake til en :)

litt rundere i kantene :)

meca ligger bla på industrifeltet på Elverum.

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider