Håkon A Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by Laaars Jeg syns de skulle hatt med din bil... da hadde jeg stemt. :) samme her..haha. jeg skulle egentlig være med...men jeg lider av spille-galskap. haha...neida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Burde jo seriøst ringt VImenn og hørt hva de dreiv på med. Blir for dumt når flere av bilene ikke har NOE SOM HELST å gjøre under gatebil. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Ufff, dette er da vanskelig.... Blir vel nr 6 i stylingklassen ihvertfall Det står mellom nr 1 og 9 i sportklassen.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 VIMSTYLING 6 :) VIMSPORT 3 eller VIMSPORT 10 Vanskelig valg:( Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg