Grønne fare Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Hei er det noen som har ascona b el menta deler dem skal selge er int i alt gjerne gsi deler motor osv... har også div deler til ascona b jeg skal selge.. Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 har du sete fester? halvsirklene som sitter over "røret" foran? trenger to stk! skulle også ha hatt en strøken cromfanger foran! hva slags motor har du i din? manta gsi motor er ikke akkurat sprek! kan liksågodt gå for noe sprekere med en gang! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 har en sån fanger jeg men vet ikke hvor støken den er nå men den er ganske bra har sånne u er osså jeg.. hm voldtal oplene med cosworth motorer jeg har en 400 nå som jeg skal sette en 93 eskort coswoth motor i har alle dela mangler bare litt skru lyst har en ascona b jeg skal selge også.. Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 mye skal du ha for de setefesta og fangern da? (og asconan? :D ) flaatedal@sensewave.com Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 20000 for alt da får du med 1 77 dele dil også automat med blanke fangere skal ha vrakpant for bilen de fangere og stolfestene sitter på Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBJ Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Grønne fare Hei er det noen som har ascona b el menta deler dem skal selge er int i alt gjerne gsi deler motor osv... har også div deler til ascona b jeg skal selge.. hei!jeg har interiør fra en Manta B gsi liggede i garasjen som jeg skal kvitte meg med. det er to gråe stoler,mener Recaro har produsert dem. baksete m/rygg. ikke no slitehull eller brennmerker. 3000,-? du kan jo ringe eller sende sms hvis du er inntressert? Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBJ Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by TBJ hei!jeg har interiør fra en Manta B gsi liggede i garasjen som jeg skal kvitte meg med. det er to gråe stoler,mener Recaro har produsert dem. baksete m/rygg. ikke no slitehull eller brennmerker. 3000,-? du kan jo ringe eller sende sms hvis du er inntressert? glemte nummeret jeg. tlf:95108460 Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 3000 er jo ran solgte 400 int for 2000 jeg da var fører stolen litt slitt da man det er jo skjelden vare Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 mye skal du ha for bare fangern og setefestene da? blir vi enige kan jeg vi ta det i kveld ellerno? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg