NeonMuffler Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 en kommende bad ass fotograf her ja:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hehe, Christian :P Her kommer noen fler fra Drift Battle, la ikke ut alle fra Drift Battle tråden min. - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Syns disse bildene var meget klare og fine ! ;) God standard på bildene ! Hva slags innstillinger har du brukt? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kjempeflotte bilder du har. Stå på! Men la spesielt merke til at de to første bildene i tråden din var ein smule mørke. Ellers veldig bra begge to, men litt greit å ha i bakhodet. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Sykt fine bilder Devil:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Kjempeflotte bilder du har. Stå på! Men la spesielt merke til at de to første bildene i tråden din var ein smule mørke. Ellers veldig bra begge to, men litt greit å ha i bakhodet. Tusen takk for både kommentar og kritikk! For det første så var lyset den dagen generelt sett elendig, og for det andre så var det meningen å få de en smule mørke :) Sykt fine bilder Devil:) Tusen takk! :) Nytt bilde! Kommentarer? :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det siste der var bra ! Utrolig skarpt og bra! Stilig den copyrighten din også.. Får en veldig bra fartsfølelse i dette bildet. Grattis ;) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Da har jeg returnert hjem med et Canon EF 70-200 f/2.8 L IS USM :) Gratulerer, Devil! Wee! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Ah, dette bilde digga jeg virkelig. Masse fart, veldig god skarphet, bilen er perfekt plassert både i selveste bildet og vinkelen på bilen, veldig klare detaljer på bilen og fargene er behagelige. Good work :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Da har jeg returnert hjem med et Canon EF 70-200 f/2.8 L IS USM :) - Devil grattis:) fins ikke missunnelig :afro :) hehe :op: edit: fikk 580EX'en min i dag kiddie :yummy: :cheers: Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Drunkenpete: Grattis! :D Har ingen bilfoto å komme med denne gangen, men tror jeg skal på en liten shoot lørdag. Dere får kose dere med dette imens! C&C much appreciated :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hadde vel ikke så mye med bil å gjøre nei ;) Men uansett, et fantastisk bilde etter min mening! Digger det! Men hold deg gjerne til bil- bilder ;) Stå på ! :) God jul! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Vel, da var det vel på tide med en oppdatering! Har tråla gjennom bildemappen, men fant bare 2 halvveis brukbare bilder som jeg slenger opp. BMW bildet er preget av uskarphet :P Skal se om jeg får oppdatert med litt nyere bilder etter fototreffet i helga ;) Begge bildene er fra yrkesmessa på Lillestrøm i fjor høst :) Kommentarer er velkomne! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Det siste bildet der, av celica er det vel, likte jeg godt. Flott farge, selv om det kun er hvit :) God skarphet Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Likte bilde #2 :D Bilde #1 var veldig preget av uskarphet ja :P Utrolig skarpt og fint (bilde #2). Eneste er kanskje vis lykta hadde hvert mer mot midten, men er ikke helt sikker.. he he. Godt jobba ! Da får vi se om det blir noen gode bilder til helgen da :D I hope so! Bra du kommer deg innover te Fornebu hvertfall ! :) - Hege - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg