DevilsTower Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Tenkte jeg skulle følge eksempelet til noen av de andre her, så lagde min egen bildetråd :) Kommer til å legge inn bilder fra diverse treff, løp, shoots etc. her, noe jeg ikke er så ofte på, så det kan bli noen heftige bumps! Er ikke på nivået til Moore og de andre beste ennå, men håper på å komme inn på Medier og kommunikasjon neste år, og utdanne meg fotograf! Anyways, ta en kikk, og ikke glem å legg igjen en kommentar! :) Begynner med de beste fra Drift Battle 2006: - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Noen fra yrkesmessa på lillestrøm :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 - Devil Dette syns jeg var skikkelig tøft ! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Dette syns jeg var skikkelig tøft ! It really was! Bra jobba! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Bildet av Celica'en og detaljbilde av BMW'en fra yrkesmessen var kjempe bra! Det her blir bra kvalitet! Spennende å følge med i tråden framover. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Takk for kommentarer folkens! Litt flere fra messa på Lillestrøm! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Så veldig bra ut dette. Likte veldig godt de bildene av Celica'n. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Litt flere :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Enda flere! :D Til slutt en close up av Moens utrolig tøffe S15! - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Liten update :) Kommentarer hadde vært nydelig! :) Hvit SX, Rudskogen No Secret, Rudskogen - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det ble topp det av den hvite SX'en :) Tøft med skråvinkel på det bildet, det gir mange stilige linjer som ville vært kjedelige om det hadde vært stilit horisontalt. Følger fortsatt med i tråden din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Likte bilde av den hvite sx'en selv! Tror kanskje det hadde vært litt qlt vis du klipte det til litt? Litt mindre rundt bilen altså. God kvalitet på bildet var det også :D Hold oss oppdatert ! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Her kommer mine få bidrag fra messa. Nesten alle bildene ble ødelagt pga lang lang lukkerhastighet. Måtte kjøre 0-blitz funksjon for å få bra bilder, og da ble lukkerhastigheten satt opp, som resulterte i ødelagte bilder. De som ikke ble uklare ble ødelagt av folk som absolutt skulle gå mellom meg og bilen, noe som er utrolig plagsomt!! :evil: Det går da vel an å se at folk prøver å ta bilder, og da gå rundt?! Menmen, nå har jeg lært, neste gang skal jeg ha 580EX ekstern blitz! Ble bare 3 bilder denne gangen, og det eneste jeg ble "fornøyd" med av de var bildet av Supraen :( Kommentarer mottas med takk :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Tøft det nederste der av 200'en :) Synd det ikke ble så mange bilder da! Men det fikser du neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er det itt'n Glenn Rodny som står bak der? Men ja, messer er vel aldri perfekt å ta bilder i? Men det var et krystallklart bilde av Supraen og Nissanen var heller ikke dårlig :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg